paus

Har börjat landa lite efter helgen och är hemma i min lilla lägenhet igen. Känns som att jag haft någon slags paus från allt som hör till det vanliga nu torsdag till söndag. Det har varit ett par omtumlande men fina dagar i Laröd tillsammans med familj, gamla vänner och grannar. Det har skrattats, gråtits och pratats minnen från forna tider. Till stor del har helgen varit jobbig med samtidigt har mycket känts väldigt bra. Det är starka band som knyter en samman med människor man levt så nära inpå under så många år. Då spelar det egentligen ingen roll hur mycket man förändrats eller hur olika vägar man valt att gå. Det finns verkligen tillfällen i livet då allting stannar upp, om än bara för en kort stund. Man inser hur lyckligt lottad man är och hur bra man faktiskt har det. Jag har verkligen otroligt mycket att vara tacksam över. Framförallt alla fina människor som finns i mitt liv. Tack för att ni är ni och för att jag får vara jag. Tänk vilken tur vi hade som träffade just varandra.    

 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack för du är du!

2010-11-04 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0