mitt i naturen

Idag skulle jag egentligen till skolan men hade ont i magen och vågade inte ge mig iväg till Kristianstad. Blev istället en ordentlig sovmorgon. Framåt eftermiddagen kände jag mig piggare och gav mig ut på vandring med Marielle. Blev en tre timmar lång skogspromenad, riktigt skönt. Efteråt var vi något möra och det tar nog ett tag innan mina tår återhämtar sig igen. Men det var bra träning inför kommande vildmarksprojekt! Nästan gång får vi dock se till att ta med vätska och nödproviant. Har hört att det är så rutinerade hajkare gör.

Kvällen spenderades i Marielles soffa med tacos och melon, det gjorde gott för magen. Tittade även på walk the line, grymt bra var den! Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna till lite gossip girl. Hoppas att min nya mobil kommer snart förresten, har ju gått och skaffat mig en iphone. Vet dock inte hur det ska gå till för att jag ska lära mig hur den fungerar. Men, men.. det får bli ett senare problem! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0